با 3 فلش مموری ارزان بازار آشنا شوید
نوشته شده توسط : مهدی فتح اله زاده

 

کینگستون مدل SE9 ظرفیت ۳۲ گیگا بایت :

Kingston DataTraveler SE9 G2 Flash Drive Review: Cheaper but Weaker


فلش مموری کینگستون مدل SE9 ظرفیت ۳۲ گیگا بایت، یکی از پرفروش ترین فلش مموری های موجود در بازار است که علاوه بر داشتن کیفیت و حافظه بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.بدنه این فلش از از یک فلز براق و در عین حال محکم ساخته شده است که به طور کامل آن را در مقابل ضربه، افتادن از ارتفاع و شوک های ناگهانی محافظت می کند.

این فلش به شکل بسیار ظریف و زیبایی طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد در لپ تاپ هایی که پورت های USB فشرده و نزدیک به هم دارند، از آن به همراه مموری های دیگر استفاده کنید.در یک سمت این فلش یک حلقه گرد تو خالی زیبا طراحی شده است که اگر از جاکلیدی استفاده می کنید می توانید این فلش مموری را نیز در کنار کلیدها به آن وصل کنید تا مطمئن باشد همیشه همراهتان بوده و سایز کوچک آن باعث گم شدنش نخواهد شد.

کیفیت بالا و طول عمر فوق العاده این فلش به شما این امکان را می دهد که قبل از آن که اطلاعات کاری،شخصی و تحصیلیتان را به یک سیستم بزرگتر مانند هارد و یا کامپیوتر انتقال دهید،یک پشتیبان مطمئن از آن ها داشته باشید.این فلش ابعاد ۴٫۵*۱۲٫۵*۳۹ میلی متر و ۵ گرم وزن دارد

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0 :

SanDisk Ultra Dual Drive M3.0 32GB OTG Flash Memory فروشندگان و قیمت فلش  مموری


فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0 یکی از بهترین فلش مموری هایی که می توانید برای انتقال داده های خود تهیه و استفاده کنید.این فلش در خانواده فلش مموری OTG قرار می گیرد و دو رابط USB سایز کامل و Micro USB در آن طراحی شده است، البته نوع دسترسی به این دو پورت به این صورت است که با استفاده از هر کدام از پورت ها، پورت دیگر قابل دسترسی نخواهد بود.

از دیگر ویژگی های کاربردی این فلش آن است که با استفاده از کانکتور Micro USB آن می توانید به تبلت های مجهز به OTG و گوشی های هوشمند وصل شده و به انتقال داده بین فلش و دستگاه اندرویدی بپردازید.طراحی کشویی این فلش ظاهری شیک و مدرن به آن داده است و نیمی از بدنه آن از یک پلاستیک براق و نیمه دیگر از یک پلاستیک سیلیکونی مات ساخته شده است.

این فلش در ابعاد و وزنی بسیار مناسب طراحی شده است به طوری که حدود ۱۱ میلی متر ارتفاع و ۲۰ میلی متر عرض دارد.این فلش از میزان سرعت و خواندن قابل قبولی نیز برخوردار است به طوریکه میانگین سرعت خواندن در آن به طور میانگین ۱۱۰ و در حالت حداکثر ۱۳۰ مگا بایت بر ثانیه است.

سرعت نوشتن در آن نیز ۳۲ مگابایت بر ثانیه است که در زمان قابل قبولی می توانید اطلاعات مورد نیازتان را روی آن بریزید.برای جلوگیری از گم شدن و نگه داری از فلش، در قسمت میانی بدنه آن یک میله فلزی طراحی شده است که از آن می توانید برای اتصال بندآویز استفاده کنید.

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۱۶ گیگا بایت:


فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۱۶ گیگا بایت یکی دیگر از پرفروش ترین و پر سرعت ترین فلش های موجود در بازار است.این فلش از رابط USB2.0 و USB1.1 برای انتقال اطلاعات استفاده می کند لذا می توانید اطلاعات را با سرعت ۴۸۰ مگا بایت بر ثانیه انتقال دهید.

از دیگر ویژگی های این فلش زیبایی و ظرافت در طراحی و ساخت آن است که بدنه منحنی دار و ترکیب رنگ های زیبای قرمز و مشکی آن در نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد.مانند اکثر فلش های کوچک روی این فلش نیز یک شیار برای اتصال بند طراحی شده است، بنابراین می توانید آن را به دسته کلید،کوله پشتی و … وصل کنید تا همیشه همراهتان باشد و نگرانی بابت گم شدنش نداشته باشید.

اگر از جمله افرادی هستید که امنیت اطلاعات انتقالی بسیار برایتان مهم است، این فلش قطعا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، زیرا یک نرم افزار امنیتی برای آن طراحی شده است که با نصب آن می توانید روی اطلاعات مهم رمز بگذارید، در این صورت تنها کسانی می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند که شما رمز را در اختیارشان گذاشته باشید.

این فلش از بدنه ای مات تشکیل شده است که اثر انگشت و لکه روی آن باقی نمی ماند و این مساله نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن است.ابعاد این فلش ۷٫۴*۱۷٫۶*۴۱٫۵ میلی متر و وزن آن تنها ۲٫۵ گرم است.




:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: